Follow me..n i folow u..

mari menderma...

ru and amin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

September 6, 2009

BLurr..
















arini xde keje..xtau nak wat ape...status: blurr..

padahal malam tadi kene siapkan SM chapter 3 n 4..tapi tertido dengan lenanya kat bilik ziema..pastu sambung tido plak kat bilik aku sampai subuh..konfom2 xsahur..

pastu..sepatutnye kene edit seminar sebab ari tu kene reject..tapi aku p edit blog..konfem2 satu habuk seminar pon aku xsentuh ag..

pahtu esok ada discusion sepatutnya aku da standby bahan sebab aku jadi leader..tapi tajuk pon aku xtilik agi..

malam ni aku jaga lab sampai kol 11..konfom2 balik nanti aku da ngantok..n konfom2 pagi esok aku kene qada' sume keje ni..n konfem2 aku kalut giler2..

macamana nak konfem aku leh selamber>>???

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
MyHotComments.com
MyHotComments what i wanna to be..