Follow me..n i folow u..

mari menderma...

ru and amin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

September 23, 2009

kenangan Ramadhan..

post kali ni aku nak kongsi kenangan-kenangan berbuka posa yang lepas..tetibe jek memori tu menyerang benak time2 cenggini..hu3

5 september (sabtu)..
ni first day kitorang berbuka kat luar..semangat sewa kete dengan draw duit sebanyak2nye sebab nak shoping raye sekali..jeng3...


kalau kete ni boleh bercakap..mesti dia suh kitorang turun laju2..(sendat giler)


makan snack plate pastu curik ain nye wedges skit..


8hb september (selasa)....
jamuan berbuka posa ngan lab assisstance tradewinds..kali ni pegi kuala perlis..sume lab assisstance (kecuali ziema) yana, madi, aku, ina, nana, indri n leni termasuk staf en nazri n iwan telah melibatkan diri...gerak pukul 6 petang..

wajah2 yang sangat berkobar..aku, indri n yana...hek3


matahari terbenam yang paling cantik...

peserta-peserta yang terlibat..he3


11 september (jumaat)
berbuka posa ngan anak-anak yatim dari Sikh Kedah..first time aku tengok anak2 yatim yang ramai secara live..touching sangat..terbayang2 kalau nasib aku macam dorang..xtaula camner ..ahamdulilah aku ada keluarga yang sempurna n bahagia...

persembahan nasyid dari adik2 comel...

saguhati raye dari tnc (dr. faiz) tok adik2 comel ni..


last skali..jamuan makan..he3..


ni je kot aktiviti ramadhan yang nampak cam vogue tahun ni...yang lain2 kitorang makan nasi lauk sardin n telur dadar kat bilik..hu3..xpon makan kat masjid..he3...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
MyHotComments.com
MyHotComments what i wanna to be..