Follow me..n i folow u..

mari menderma...

ru and amin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

October 1, 2009

Raya Aidilfitri 2009

untuk sahabat2 dan sesapa sahaja yang aku xsempat nak mintak maaf..maafkanlah kekhilafan diriku..

actually raya tahun ni..ntahla ek nak cakap macamana..hepi tapi macam kosong..sambut dengan agak besar2an jugak tapi xdela besar2an sangat..firstly..sory sangat kepada kawan2 yang xdapat datang ke rumah..bukan niat untuk wat rumah tertutup..tapi pelbagai alasan lagi telah aku kemukakan kat korang masa korang mesej..

raya kali ni

baju raya= sepasang jek..tu pon cari ondspot masa malam jumaat pukul 9..maknenye malam tu aku miss nur kasih..hu3..beli kat kedai Siti n dapat arge diskaun..RM40 sepasang..coraknye pon Siti yang pilih..lenjanla..asal ada..

tudung= pinjam tudung Lah(adik aku)..

kasut= pakai sandal balik kg aritu..walaupun semangat beli kasut tumit dekat 3 pasang..tapi xselera nak pakai..malas n xreti..

kuih raye=bintal bilis+kopok ikan+ pekasam kedah (ni je yang dapat aku sponsor tahun ni)

langsir n kusyen=tema hijau

makanan pagi raye=kue tiaw goreng udang+nasi himpit+kuah kacang+kari ayam+kari daging+sambal goreng+sambal udang+teh

duit raye dapat=RM120 (bang ngah+bang tah bagi)

duit raye tuk anak2 kecik=sorang RM1 je..hik3..yang makin kecik sorang 50 sen

ni sedikit sebanyak sorotan indah aidilfitri ari tu..jom layan>>>>>

mak, ayah, bang ngah(baju itam), bang yan(bj putih) n taufik (ujung sekali)..ni kat umah b.ngah

b.ni n tihah..antara orang yang paling semangat n berkobar2 tok beraya..

xde pape nak cakap.....terkesima aku kerana tihah memberi komitmen dalam gamba ni..he3

pika, ainun, tihah n botak..anak2 ku yang beragam-ragam pada waktu kejadian.hu3
tiha akhirnya tido dalam kepenatan selepas penat menabur kuih2 dilantai umah..huk3

lah(adik aku), k.long, aku, yaya n ainun..da besar panjang anak2 sedara aku nih..

ni je kot gamba dapat aku kongsi..soryla kualiti gamba ni agak lemah..terdapat kekaburan disana sini..hu3..nantila pasni kalau ada rezeki aku beli kamera sendiri..masih ada gamba yang sepatutnya di'browse' seperti suasana raya kat umah aku sendiri, gamba keseluruhan kuarga (b.li n b.tah xde)..anak2 yang len n gamba kue yang aku buat..hik3

pape hal pon..sepuluh tangan kuhulur..maaf dipinta, kosong-kosong..semoga tiada lagi sengketa..
salam aidilfitri dari kakru n keluarga tercinta.....

2 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
MyHotComments.com
MyHotComments what i wanna to be..