Follow me..n i folow u..

mari menderma...

ru and amin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

October 14, 2009

suram..

minggu ni..suram..sepi..bosan..tertekan..

banyak gamba2 xtvt aku minggu nih..tapi xde mood agi nak publish..hu3..
kesian kat kawan2 yang menumpang bilik aku..
maafkan daku..
aku xterfikir tuk berikan layanan buruk..tapi..
emosi aku mula terganggu bila pengunjungnya semakin bertambah..
bukan tuk 2-3 hari..tapi hampir 2 minggu..hu3

aku terpaksa menumpang di bilk ain hampir seminggu..
xleh tido siang bila aku rasa amat penat..
xd ruang tuk lipat baju2 bila bilik aku jadi macam bilik mesyuarat..
paling2 xleh..aku dengar korang gelak gembira bila aku still ada oral..
tolonglah faham gelora hatiku ini..

seronoknya tengok kasih sayang monyet ni kat harimau..~~sejuk hati aku bila tengok gamba ni~~~

aiishiteru nak kembali?!?!
saling sayang menyayangi..tapi nape hati aku keras??!!
keras sekeras2nye...o0oh..apa yang telah terjadi?!?


kebenaran memang menyakitkan..tapi dis week aku jadi manusia yang ntah pape ntah..serabut ngan sume orang..serabut ngan diri sendiri..orang cakap lain, aku cakap lain..hu3..ada jek yang aku xsuke..
..hati ni mudah sangat nak merajuk..menjeruk perasaan sorang2..kadang2 bergenang air mata..sebak..

berikan masa untukku kembali senyum..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
MyHotComments.com
MyHotComments what i wanna to be..