Follow me..n i folow u..

mari menderma...

ru and amin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

November 3, 2009

hmmmm..><><><


arini..esok..lusa..n pastu tibala hari2 exam final yang pertama aku sem nih..
hu3..prepare??rasenye cam dah..tapi debar2 nye..tuhan saje yang tau..

hu3..aku da cek carry mark sm..aku rendah kat mid sem..sedih sangat..tapi alhamdulilah markah group aku antara yang tertinggi..alhamdulilah..walaupun mid sem aku xsama macam yang lain..tetap bersyukur..at least terbukti aku juga mampu sebab berjaya pimpin group tuk dapat mark yang agak selamat..cuma masih gagal pimpin diri sendiri tuk strugle..my weakness..

sedih?>>mustahil kalau xde..tapi aku akan terus buktikan kejayaan atau kegagalan atas usaha sendiri adalah lebih berkat..

alhamdulilah..praktikal pon da setel..secret garden sanggup menerima kehadiran kami dengan tangan yang terbuka..syukur sangat2 kerana dapat juga elaun hampir RM400 sebulan..at least xdela sampai kene makan pasir lauk rumput..xpon tinggal bawah jambatan..hu3..xsanggup..

xsabar sangat nak pulang kerumah n sambut raya haji ni dengan title da abes belajar..he3...TAKBIR!!!!

1 comment:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
MyHotComments.com
MyHotComments what i wanna to be..