Follow me..n i folow u..

mari menderma...

ru and amin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

December 16, 2009

Aku Rindu Kamu>>>>

it's supposed to be ( eceh2 speaking plak..hek3 ) aku pulang ke kampung pada esok hari..
jam 6.30 petang..
n sampai umah pukul 11.30 malam..
taufik pulak akan jemput aku kat sanggar kota..
dan..aku akan bergembira qada' sambut besday kat Kepsi...hahahaha

namun....
tiba2 bos telah menghantar emel bahawasanya Secret Garden Workshop akan diadakan pada hari jumaat..
maka....
perancanganku untuk pulang ke kampung halaman termati begitu sahaja...hua3

aku rindu meReKa....ma famille (my familly dalam bahasa perancis)

teringat masa raya haji ari tuh..>>>

fatin...kenapa tah aku geram ngan budak nih....

mik loh kawen...she is my best frenz..tapi jodohnye lebih awal dari ku...heh3

ainul mardhiah...my anak sedara merangkap my best frenz...


sepupu aku...dia pon da nak kawen xlama lagi..hua3

anak2 sedara aku...dua2 pompuan..jangan salah tafsir k...mak cik sayang kamu...

berjalan2 ke desaru..o0h my fevret place...

mak yang aku sayang..lah adik aku..n fatin...aku?>>>jurukamera la..huk3

yaa..inilah gambar fatin apabila pertama kali dalam hidup dia merasa deruan nyaman air pantai yang sangat syok.....hik3


kesian aku...<>>
makin sedih dan rindu bayangan plak bila letak gambar2 macam nih...
alah..macam xpenah berjauhan plak...
tapi ntahla kali ni len..
aku pon xtau nape...
ke...aku da berubah jadi anak manja ek???
ntahla hanya tuhan saja yang tau perasaan aku...
aku???
aku pon xfaham apa yang aku mahukan...

yang benar,
insan keliru....
kak rue..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
MyHotComments.com
MyHotComments what i wanna to be..