Follow me..n i folow u..

mari menderma...

ru and amin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

December 20, 2009

HeRE wE aRE...


makin lama..
makin syok aku kat sni..
aku pon xtau nape..
padahal bermula minggu lepas..
aku da melekat kat meja kak ain..
hari2 wat hamper...
xkirala hamper ape..
yang aku ingat..
single tappered, d handle, with lid..
baek2 tangan aku ni keras bab2 kreatif nih..
tapi tetiba jadi cam lembut lak...
asyik menjadi jek...aaish...

tapi....aku suka beb keje tuh...
yela sume pasal secret garden ni ko suke...he3
sampaikan kalau xde wat hamper 1 ari..
gatal jek tangan aku...hua3 ( ye ker?)

semalam n kemarin...
sume yang menghuni umah sewa..
pulang ke kampung..
kecuali aku...
sunyi,,sepi,,bosan,,lepak,,

semua yang terjadi sejak aku berjinak2 dalam dunia pekerjaan nih..
buat aku hampir menjadi orang len..
macamana tuh?>>
i dont know how..
tapi aku dapat rasakannya....
mungkinkah aku da menjadi kakru yang matang....
hmmmm....
segalanya mungkin....

:: i think i love u::

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
MyHotComments.com
MyHotComments what i wanna to be..