Follow me..n i folow u..

mari menderma...

ru and amin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

December 17, 2009

saLam MAAL HIJRAH...


assalamualaikum...

tahun baru dah menjelang tiba...
azam??>>
i want to get new identity...>><<>>

identity apa plak nih?
aku yang sekarang nih xde identity agi keh?
belum capai ke impian?
belum pegang kejayaan ke?
siapa aku dulu, sekarang n masa depan?
boleh ke aku jadi orang len?
susahla beb...

ntahla...terlalu banyak persoalan...
memangla aku ada identiti..
aku?..seorang yang kalut..
cakap lepas..banyak makan..kuat berangan ..berkire..kerek...ntahla pape jela yang ada kena mengena ngan diri aku...depends pada pandangan masing2..aku xpandai menafsir diri sendiri...
aik???nape ek?
mungkin aku xberapa kenal agi ngan diri aku sendiri..

impian??>>
....rahsia.....hik3..nanti korang kate aku nak tunjuk baek plak...hua3

kejayaan??>>
baru praktikal..xgrade agi...

dulu aku kakru..sekarang kakru jugak..masa depan??>>
ALLAH saja yang tau..kot3 tan sri kakru...mana tau kan...

jadi orang len???>>>
susah sangat..tapi lau nak jadi orang len..aku pilih jadi srikandi islam yang asli dan tulen...macam Siti Khadijah..

aku pon xtau nape aku membebel pada petang yang indah nih..tapi tetiba aku rasa syahdu...tahun baru dah berapa banyak kali aku sambut..tapi same jek aku macam aku yang tingkatan 6 dulu..

xde pon aku rasa jadi baek..aku rasa aku sakitla..
eh??>>apasal plak aku cakap macam nih>>>
tetiba naluri aku rasa nak cakap...

dahla...aku xtaula apa yang perlu n xperlu aku cakap...
mintak maaf pada semua sama ada yang mengenali diri ini atau x...
andai esok tiada lagi buatku..izinkan aku pergi dengan redha Illahi..

amin...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
MyHotComments.com
MyHotComments what i wanna to be..