Follow me..n i folow u..

mari menderma...

ru and amin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

January 20, 2010

BuZz episod 2..

same jek arini macam ari tu..kemarin..minggu lepas..tahun lepas...
apa yang samanya???.>>

::
::
::
::
::

bila aku dah blurrrr otak aku akan berdengung..lalu menghantar isyarat kt otak aku tuk makan banyak-banyak and tido...tiba2 hati aku plak block..dia ckap..''kakru!..jangan malas2''...lepas tu aku akan terpana selama beberapa minit..raba2 kening, hidung, mulut, muka, henset, wallet, n borak2 ngan apa sahaja yang ada kat depan aku..besenye yang jadi mangsanya adalah cermin muka aku...huk3

hah..kenapala keadaan ini sering terjadi..kadang2 rumet aku sound..."kakru!..gile eh cakap sorang2.."pstu aku akan menerangkan keadaan sebenar..dan akhirnya dia akan ckap.."ikut kakrula..tapi agak2 r jangan kuat sangat..".pastu..aku sambung baik r ckap sorng2..sampai aku puas!...cermin bilik aku tuh da banyak simpan rahsia hidup aku..dan seandainya jika ditakdirkan satu hari nanti dia boleh cakap..aku sanggup bunuh dia!!!

harini aku tengok blog..tengok blog..and tengok blog je..ntahla..da kene sampok ngan antu blog kot..obses sangat..tapi aku terlalu suka..hehehe..makanya, mungkin dalam waktu terdekat nih..blog ku akan selalu di update..mungkin jika nasib x menyebelahi..aku akan ter'publish' entry pape ntah yang boleh dikategorikn sebagai entry sampah sarap..hahaha..

pagi tadi aku makan..lunch pon aku makan..nasi+ayam goreng+sambal kentng+keropok lekor+keledek goreng+cempedak goreng+goreng pisang+air ribena..petang pon aku makan lagi..ayam kepsi+popcorn kepsi+kentang goreng kepsi+air sejuk..n ari tuh aku ter'timbang' berat badan aku kat tadika 'smart reader' masa teman pura interview...n WOW berat aku da 'up' 5 kilo...tpi jumlah sebenr terpaksa dirahsiakan untuk menjaga kemaslahatan awam..hehe...

e'eh suka plak da berat>>>bukan aku suka..actually aku ngah ketawa dalam tangisan nih..xde sape pun yang tau kecuali diri aku...bahawasanya aku da mula ngeri ngan berat tersebut..!!!..huaaaaa..

::tapi aku xpandai diett:::~~~gi mana sih??>>>

1 comment:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
MyHotComments.com
MyHotComments what i wanna to be..