Follow me..n i folow u..

mari menderma...

ru and amin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

January 28, 2010

entry TAK bertajuk..

sorila...(ditujukan kepada sesiapa yang sudi menunggu entry baru aku)..hehehe..~poyo glemer~

minggu ni aku masih jadi aku..tapi aku mengalami sedikit kemurungan..huk3..penyakit misteri yang xleh sembuh walaupon aku telan panadol sebijik sehari...tapi sekarang aku da sembuhla...

actually sekarang ni aku ada projek baru..jeng2..sebab tu xsempat nak menjengah sambil minum2 kat K.A.S.I.H.S.Y.U.R.G.A macam masa zaman2 muda dulu..tapi aku tetap akan meng'update' perkembangan diri aku..maklumla aku xterjebak ngan dunia 'facebook'..kawan2 pon da macam mengabaikan kewujudan aku...huaaa....tapi x mengapa..aku masih wujud di dunia 'blog'..

malam tadi malam yang pape ntah..actually kitorang balik awal..tapi disebabkan terperangkap dalam jem yang gile dahsyat..maka kitorang sampai umah lambat juga macam bese..tibe2 asyir kol..'Assalamualaikum Datin! kat mane? jom lepak makan kat flat korang'..tanpa berlengah panjang kitorang setuju..

pelik jek nape ntah man n asyir tibe2 berminat ngan suasana warung flat kitorang yang pape ntah 2..mahal lagi..tapi mungkin disebabkan kewujudan nasi goreng 'petai' yang menjadi feveret kak zu..maka,hmmm...bolehla aku rasa.. layak kot ktorang lepak sekali sekala..

sampai sane..order air..n man terus memulakan story..hak3..rupe2nye dorang baru jek mengalami situasi yang paling mendebar2kan...huk3..sebelum man sempat memulakan citer..tiba2 beliau telah ter'melakukan sesuatu yang diluar jangkaan dan pastinya..ia menjadi rahsia kami...eerk..sori beb..aku xleh publish..kang laptop ni jadi laptop masak asam pedas...xrela..huhuhu.

rupe2 nya tadi depa telah diminta tolong oleh kak iza untuk menjadi supir mereka dan keluarga mereka ke air port..sebabnya??..kak iza akan ber'holiday' di Kuching..WOW..bestnyee..suasana yang gembira bertukar ngeri apabila tiba2 surat beranak anak k.iza tertinggal..huk..maka man n asyir telah mencuba sedaya upaya untuk menjadi 'Event Heroes' dengan ...

1)memecut kereta kak iza sebab lagi sejam flight nak berlepas...dengan jalan jemnya+depa pun xtau jalan...hu3
2)sampai umah kak iza..tingkat 8!
3)terpaksa berlari marathon naik turun tangga sebab lift xsampai2..
4)geledah umah untuk cari surat beranak pulak..
5)cari mesin faks untuk menge'fax' surat beranak tersebut..hu3..xde kedai fax pulak kat ctu..korang nak tau apa yang depa buat????>>>>
!
!
!
!
!
!
man n asyir bergegas menuju ke klinik yang berhampiran..dengan muka serabut, bermandi peluh yang lebat n muka yang cuak x 'berdarah'..dorang mintak fax kat klinik...daripada maklumat yang aku dapat dorang telah di tenung dengan saspen oleh manusia2 yang berada di klinik tersebut..tapi oleh kerana dorang merupakan 'hero anak wayang'...akhirnya permintaan mereka di layan oleh nurse tersebut...kredit n thanks kepada kakitangan klinik tersebut..

dan akhirnya..mereka berjaya menyelesaikan masalah kak iza setengah jam sebelum flight..Alhamdulilah..aku yang jadi pendengar setia ni pon rasa lega yang teramat...berbaloi kepenatan dan ke'cuak'an yang mereka alami....pasni dapat r tuh buah tangan dari Kuching..hehe....nak jugakkk!

hmmm....masalah dorang da selesai..masalah aku plak????huk3...tapi apa masalah aku r?>>>2la masalahnya..aku dalam mode bingung lagi sekali......

4 comments:

  1. salah ler kiki....cite ko ni bole mnjadikan cite aku x dramatik..padahal cite aku ni dramatik gle...mane perginya kiki yg terer bercerite ni??....

    ReplyDelete
  2. weh man..ko citer macam ni la malam tadi...hak3..ko tuh yang 'teeeeet' sampai aku ilang ingatan jap...

    ReplyDelete
  3. weh...crite yang tersangkut 2 ko patut cerite tau...kat phrase 6 tuh...aku melakukan sesuatu 2 sbnrnye kawan2..aku tersembur air yg aku minum kat muka asyir...sian asyir...dpt minum prcume...hahaha

    ReplyDelete
  4. aku xtau..ko yang citer sendiri..huk3..kecian asyir terpaksa mengalami sejarah hitam tuh...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
MyHotComments.com
MyHotComments what i wanna to be..