Follow me..n i folow u..

mari menderma...

ru and amin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

January 25, 2010

GeMoKK!!

gemukk ke aku lani??
tapi rasa cam cepat je mengah..pahtu pakai pape pon macam ketat..pahtu asik nak makan jek..macam orang kebulurAN..!!

lepas tu dalam waktu yang sama..aku dapat WARNING LETTER!! dari seorang hamba ALLAH...dan dalam amaran yang berunsur ugutan tuh terucap kalimah....."lau naik lagi berat badan..pasni xleh makan KFC.!!!"..huk3 sampai ati beliau cakap macam tuh...

dan aku dalam mode BingUnG sekarang nih..huk3..

tapi tadi lunch aku da start xde selera..(ye je)..>>iye la>>makan secukup rasa jek..huhu3..n first time aku minum HoLo (Horlicks+ milo)..~~~manissss!!~~sampai ati orang kedai tuh watkan aku manis2!!!...xtau ke orang nak diet??!!>>nak kene eh~~~aku sabo jek...

tapi semalam aku da buat kesalahan...hehe3..masa lunch aku 'TER'makan nasi+ikan goreng...pastu basuh tangan jek..p makan satay kajang plak...hehe...sowi (ditujukan kepada seorang hamba ALLAH)...jangan jelesssh~~

p/s:::xtaula kemana arah tuju 'DIET' aku ni ek..xnampak arah pon...huk3

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
MyHotComments.com
MyHotComments what i wanna to be..