Follow me..n i folow u..

mari menderma...

ru and amin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

January 20, 2010

shopping2!!

ari tuh masa cuti minggu jatuh pada 16 n 17 hb...

aku telah pergi dan tido di umah Pura..(mahad Johor's fren)..plan yng dibuat adalah secara tergesa2 sebab dis week, next week n next month sampaila tahun baru cina aku da merancng xnak pegi sana..jadi, oleh kerana dis week aku xrancang apa2 (kecuali beli kasut macha)..maka aku decide nak p umah Pura...

subuh2 lagi aku da bangun n mandi se'simple' yang boleh..sejukkk..pahtu laju2 p tunggu bas..mujur xsampai 15 minit rapid KL pun lalu..nek LRT n bila sampai jek Tman Melati Pura da tercongok tunggu aku...thanks fren..tau2 jek aku nervous...

perkara pertama yang aku buat kat umah pura adalah Qada' tido!..sampai pukul 1.00 baru bangun n bersiap2..teman pura p interview..sangat lama sesi interview tuh(dekat 3 jam)..aku terpaksa duk sengih jek depan kanak2 yang ada kat situ...mujur dorang ramah kat aku...hik2..siap tunjuk2 lukisan dan borak2 ngan aku...ntah2..aku ni memang ada ciri2 kot...hehehe(sengih lebar sambil tersipu2)..AMIN..


pastu p Pavilion..hajatnye nak tengok avatar 3D..tapi xdapat tiket..kensel cam tuh jek..last2 kitorang jalan2 jek untuk survey2 mana2 yang patot...

tiba2 aku berubah jadi alien mata itam.....huhuhu..(ngeri siot)

n malam tuh plak..kitorang p uptown...aku pakai suar treck jek..ingat cm pasar malam..satg orang len pakai lawa2..terpaksela aku wat muka bodo..(konon2 baru bangun tido n ada orang paksa kuar last2 minit!!)...pusing punya pusing..abes jugak duit aku kat wallet+cardigan+selipar....pahtu makan char kue tiaw kat kedai berhampiran...sedap beb..

esoknya..pas sarap, kitorang pegi lagi Pvilion...nak fight jugak tiket avatar 3D..last2 dapat..tapi pukul 5.40..giler r..xbalik damansara la aku...tapi mengenangkan da 2 ari beratur+pura pujuk2..last aku pasrah jela...

actually not bad r..puas jugak ati aku tengok citer tuh..ada jugak sesi jerit menjerit..nangis..terkejut..geram..maki hamun n semua yang berkaitan...jarang aku tengok citer macam nih penuh perasaan...

tapi kali nih aku lebih berminat tangkap gambar dalam toilet..hehehe>>>

dan...>>

nil kasut macha yang dia order n yang aku beli..>>>

n malam tuh macam bese..balik lambat lagi.tapi mujur mak pura x marah..dia macam paham2 jek..(ada budak jakon datang KL!)..huhuhu

~~~mana ada..aku nih pandai bawa diri...hak tuih!~~

2 comments:

  1. gempak ar ko ni....cepat la post sumthing lg...nak bace..nak bace...nak bace...

    ReplyDelete
  2. kepada man tol..!!harap bertenang....hak3

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
MyHotComments.com
MyHotComments what i wanna to be..