Follow me..n i folow u..

mari menderma...

ru and amin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

February 5, 2010

aiishh..

aduh..aku teringin sangat nak meluahkan sesuatu kat sini..tapi aku rasa cam berat sangatttt ati nih...ati aku ni cam merayu2 jek..."pliz r kak rue.. jangan nak kecoh2.."..alah tapi aku rasa memang ada something ni yang aku nak cakap..biar kurang sikit bebanan hati yang menyimpan..~~xpayah!!!~~ati aku cakap lagi...

yela2..aku surrenderrrr!!!...bia jek aku pendam sendirik walau pon banyak yang tersirat sampai aku rasa nak muntah+ tido lame2+ makan megi ngan naget+ buat benda pape ntah yang x berfaedah + ape2 jela (aku da xboleh pk lagi nih)...jangan paksa aku!!!..~~ni aku marah diri aku sendiri..korang jangan terasa sampai kecik ati plak~~..aku xnak dipersalahkan lagi..

perlu ke aku meneruskan penulisan entri ni lagi>>hmm...pape ntah....cam serabut jek....
doakan aku menjadi kakru yang NORMAL !!..salam hari jumaat..

1 comment:

  1. woi masuk la entry yg best2 skit...xkan idup ko da makin boring skrng ni-SI-

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
MyHotComments.com
MyHotComments what i wanna to be..