Follow me..n i folow u..

mari menderma...

ru and amin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

February 23, 2010

BBQ @ air terjun Kota Tinggi..

hehe..aku da mula miss lagi my family....teringat plak masa cuti2 chinese new year ari tuh...air tuh memang da nak citer kat cni..tapi terpesong plak ter'citer pasal ular la....huk3..

ari tuh macam bese...dorang2 ni kecoh nak p air terjun..bakar BARBIQUE puas2..makan sesuka ati n mandi sepuas2 atinye...sebenarnya ari tuh macam bese...tujuan aku ikut pon bukan nak terjun2..just nak berangan sambil maen2 air dihujung kaki...macam bese..aku hanya akan terjun2 sampai lupa daratan bila aku berada di pantai...huk3...rindu my desaru..tanjung balau...huaa..huk3

jom layan gambar>>>

anak2 bang ngah merangkap anak2 aku...

macam bese...bang ngah sedang bakar2 ayam n udang...

xpenah2 haikal membenarkan aku menyentuh beliau...pelikkk..

indahnya..hanya kami manusia di kawasan 'port baek' itu..hehe

seksi haikal posing...hehe

actually haikal bukan anak2 aku...haikal is anak sedara kepada kakak ipar aku..hehehe....tapi bagi aku sama jek...xkire..dia still masuk dalam kategori anak2 aku...

masa kitorang ondway balik umah..tibe2 bang yan kol....rupe2 nye dorang pon ngah gerak nak p tempat sama...huaaa...lau x mesti lagi ramai n lagi bessst....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
MyHotComments.com
MyHotComments what i wanna to be..