Follow me..n i folow u..

mari menderma...

ru and amin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

February 3, 2010

hehhe

salam sejahtera...

huk3..aku sedang menjadi penyokong baru kepada satu blog baru yang baru dilancarkan dan ditubuhkan baru2 ini sempena kehadiran tahun baru 2010...(www.mysecretsbeauty.blogspot.com)
(alamak, xreti wat link)..aku masih buta IT lagik...huaaaaaaa

jadi, aku sedang menyediakan diri aku sendiri untuk mencari tips cantik baru yang murah...hahaha..kena berjimat cermat...aku nak kumpul duit beli PERSONA..hehehe..(**kalau takat ari2 makan macam tebolah + shopping beli barang yang pape ntah...ko simpanlah duit berkepuk2..xcukup x..**)...eh, ayat tuh untuk aku ke???>>

alah..aku ngah serabut nih..xsabo nak kembali pulang ke kampung halaman..tadi Man dah belikan tiket tuk raya cina nanti...maka aku da layak untuk buat pengumuman bahawa

PERHATIAN!!

'''::aku akan pulang kampung dengan rasminya pada 13HB FEBUARI pada jam 10.30 PAGI...perjalanan akan bermula dari Rapid KL umah flat ~~LRT kelana Jaya ke Masjid Jamek ~~ Rapid KL ke pasar rakyat ~~jalan kaki ke Pudu Raya ~~Transnasional ke Larkin ~~ bas lompat2 ke Kota Tinggi ~~ ayah amik / taufik amik kat jambatan ke 'rumahku syurgaku..~~ (eleh nak cakap dia da pandai gerak sendirik r tu..)**bajek aku xtau...hek3...TAHNIAH kak ru...(**ye kan aje)..

aku dapat rasakan mode gembira + bengong sedang menguasai aku...

2 comments:

  1. nanti la aku follow blog secret garden hang -mfm-

    ReplyDelete
  2. wah setia dgn secret garden ni....

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
MyHotComments.com
MyHotComments what i wanna to be..