Follow me..n i folow u..

mari menderma...

ru and amin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

March 22, 2010

pin..pin...

model merupakan fatin anak fatah...hehe..

miss giler kat dak nih..(anak aku nombor 7)...beliau merupakan akak sulung kepada baby yang bakal dilahirkan bulan 6 nih..sekarang ni beliau selalu menyepi di pasir gudang dan menyebabkan aku rindu bayangan kerana dia merupakan satu2nya anak yang pernah berada dibawah jagaan aku selama 1 minggu..2 pun ibu dan bapa beliau terpaksa berani mati menyerahkan tugasan tersebut kepada bibik profesional macam aku...hahaha...antara pengalaman menarik menjaga beliau:

1) hari pertama dijaga, beliau memakai lampin terbalik..hahaha
2) beliau dibenarkan memakan coklat dengan comot2nya sambil melap2 di sofa
3) dalam tempoh jagaan selama 4 jam sehari..beliau mudah dipujuk hanya dengan membuka channel CERIA astro..hehe
4) penjaga hanya perlu memberikan sudu kepada beliau supaya proses pemandian dijalankan dengan sempurna..
5) penjaga dapat membaca majalah sambil menjaga beliau, kerana beliau sangat suka berdikari sambil memanjat2
6) beliau tidak akan menangis sehingga ibunya pulang bekerja..hahaha..(alhamdulilah)


layan video pengalaman first aku jadi bibik..hehe

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
MyHotComments.com
MyHotComments what i wanna to be..