Follow me..n i folow u..

mari menderma...

ru and amin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

March 18, 2010

dush2..

Cartoons Myspace Commentsharini sangat memeningkan kepala....aku pon xtau sebabnya...mungkin disebabkan beberapa tekanan pape ntah yang timbul..


~~aku ada banyak keje..aku tau nak buat..tapi aku xtau nak buat macamana..
~~aku lapa..nak makan telur n sayur banyak2..tapi aku makan keli lagi (muak!!)
~~aku ngantok..tapi aku xleh tido..sebab kalau pejam mata..aku pening
~~aku nak layan youtube..tapi xde keinginan pon nak search kat google..
~~aku nak siapkan report..tapi aku xbukak langsung dokumen report arini..
~~aku nak minum neslo...tapi aku xde semangat langsung nak buat..
~~aku nak men mesej..tapi henset pon aku malas nak pegang..
~~aku nak tulis diari praktikal..tapi nak pegang pen pon aku da berpeloh..

~~n last sekali..aku nak masukkan entri laen tapi aku p tulis entry nih...sori
Cartoons Myspace Comments

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
MyHotComments.com
MyHotComments what i wanna to be..