Follow me..n i folow u..

mari menderma...

ru and amin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

March 8, 2010

mood KEMBALI senyum...

hehehe...xpahamla aku ngan situasi lani..
kejap monyok macam belacan..
kejap senyum macam McD..

OK2..aku hepi sebab::
1) semalam dapat panggilan hangit..hehe3..da berbaik2..xnak majok2 agi k..
2) tibe2 pagi tadi dapat emel...menang topup RM 10 dari kontest kat sebelah ni...(tu yang aku tempek kat blog ni tuh...)..

mungkin disebabkan cuaca yang xmenentu nih..aku pon terpengaruh juga (salahkan cuaca??)...ok2..aku sedang sedih...bersedih menangisi beberapa perkara...mungkin cuma perkara kecil..comel..dan kau memang daboom bagi orang laen..tapi bagi aku yang sensetif....actually very big matter...huk3..***ok2..tapi perkara tersebut telah habis dan di
'the end' kan oleh aku semalam...xde 'to be continue' lagi ok..

aku telah mula menyenaraikan dan memikirkan beberapa penyelesaian..dan aku telah menemui beberapa penyelelesaian yang 'baek punye'..**kakru is going to be matured girl**..

vote for me plissss..hehe

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
MyHotComments.com
MyHotComments what i wanna to be..