Follow me..n i folow u..

mari menderma...

ru and amin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

March 15, 2010

musim sakit yang berirama..

dah 2 ari aku menderita penyakit nih..hampir setiap detik aku bermukus..ooo000ooh..pilunya...
mujur pagi tadi...tibe2 jek da sembuh..biasanya dia akan melalui peringkat2 tertentu untuk sembuh..tapi kali ni dia potong barisan!!...alhamdulilah

mungkin disebabkan malam tadi...balik opis..aku terus tumbang....bangun kejap tuk mandi2 pastu minum teh panas.......pastu aku sambung tido lagi...memang kaw2 xsedar langsung...Bangun pagi tadi......magik!!!..aku da xselsema....hehehe

jadi, apa motifnya aku nak tulis entry nih?..nak gtau yang aku ada kuasa magik???..
...tidak sama sekali....

sebenarnya..aku nak cakap..kalau kita sakit ke..rasa xselesa ke..mungkin ianya dari tidakbalas tubuh kita yang kepenatan..xsemestinya kerana cuaca..trend semasa..atau pape jelah...yela..orang demam..kita pon kena demam..xsemestinya ok..

jadi seiring dengan tema aku bulan ni...positive..positive..n positive..
jadi secara xlangsungnya..aku da jadi positif sikit2..hehe


kesimpulannya...kalau da tau diri tuh sakit..banyakkan rehat n minum air masak banyak2...thinking positive pastu banyakkan berdoa..insyaAllah sakit pon da xnak ngendeng lama2 ngan korang...xbestttt..hehe..
Bye Myspace Comments

1 comment:

  1. akak pun tgh kuatkan smgt melawan penyakit selama 10 tahun ini,ija..smeoga dipermudahkan allah selalu

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
MyHotComments.com
MyHotComments what i wanna to be..