Follow me..n i folow u..

mari menderma...

ru and amin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

March 17, 2010

mY Dreamzz..

last week...aku amik OT..hehe..sungguh poyo..ko budak praktikal la...xde istilah o.t k..xlayak..huhu

aku, nurul n asyir..berkobar2 bukak booth expo halal kat UM..memandangkan breakfast dan luch disponsor oleh RASAMAS plus Tan Sri Ali Hashim dari JCorp akan datang..maka kami menjangkakan sambutan yang hangat sehangat HOTFM dari student UM..namun..>>

excited tuh..decorate booth bagai..pasang rak tepi tuh..mencabar minda..menunggu kedatangan customer...hehe...

tapi masih lengang walaupun perasmian telah bermula...huhuhu..tapi actually dapat jugakla sales melebihi target..promot kaw2 punye...(sila abaikan susunan kotak yang bercelaru di belakang banner)

aku hampir mati kutu..tibe2 nampak seorang jurukamera memegang sebiji kamera DSLR idaman aku..lalu..tanpa segan silu, aku pinjam kamera tersebut dan posing ala2 photograper profesional..(kunun..)


sangat teruja....huhuhu..bila la nak beli sendiri nih..pastu p bengkel fotographer..pastu bukak studio..pastu amik oder..pastu tiap minggu orang panggil amik gambar wedding...wow..seronoknya idup aku masa tuh..hehe..
**sungguh hebat memasang angan2..
Animated Pictures Myspace Comments

P/S::tiba2 xtvt ari tuh menjadi aktiviti best top 10 tuk aku..**hanya kerana aku dapat menggunakan kamera itu untuk beberapa minit..huhu

1 comment:

  1. beli la kamera2 bile dah keja tetap t ija...jadikan 1 target

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
MyHotComments.com
MyHotComments what i wanna to be..