Follow me..n i folow u..

mari menderma...

ru and amin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

March 3, 2010

R.I.N.D.U

dah macam lamaaaa sangat aku x mencoretkan citer ati aku..sejak ari tuh..ala yang aku cakap nak jadi Hulk Hogan tuh..hehe..xmatang sunggoh!!

arini aku nekad nak ubah rupa umah aku ni..kasi ceria..gembira..hepi ending sket...yela..bila aku jengah blog orang len...ceria jek..blog aku??macam hampeh..suram gelap gelita..

dah tu jek aku nak cakap...hehe...mood aku kaw2 ngah best condition punye sekarang nih...yela lagi 3 minggu praktikal..n aku nak lepak UUM jumpa membe2 lama..AKU RINDU KORANG....
(amah, angah, fara, yana, kak iza, madi, anem, amir, lab tradewinds n yang len2)...huk3..

p/s: pasni aku ak ejas letak katun2 sket..kasi lagi..lagi ceria..amacam???

2 comments:

  1. rindu diaorg je ke..akak?hahaha :-)

    ReplyDelete
  2. eh..mestila rindu kak ina sekali..tapi xleh nak jumpe kat uum nanti..huk3...hehehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
MyHotComments.com
MyHotComments what i wanna to be..