Follow me..n i folow u..

mari menderma...

ru and amin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

March 29, 2010

taggg>>>


salam..macam xsyok je cuti aku minggu nih...huhu...bawak laptop balik bagai..tapi satu habuk report pon aku xleh nak taipp..betul2 mati kutu..tengok tivi je sampai lebam..tu pon takut2 sebab hujan petir...risau je...

dah2..entry kali nih aku xnak bebel pasal cuti ari tuh..tapi dengan berdebar2 nye aku nak jawab tag kak ina....huhuhu....abesla terbongkar rahsia aku pasni..tapi xpe..aku akan kaver baek punye....hehe

Soalan-soalannya adalah:

Siapakah diri anda di rumah?
kakak kepada 6 orang abang n 2 orang adik..(gile kuasa)..hehe..kat umah aku selalu jadi chef kehormat..bibik suri rumah n kadang2 pemegang kontrol tv yang disegani..tapi aku xbanyak cakap..selalunya banyak cakap bila umah aku riuh rendah dengan ahli keluarga yang ramai...masa tuh aku leh lupa dunia...

Siapakah diri anda di samping rakan?
seorang yang poyo..serius..banyak cakap..kalau bercerita penuh emosi..tapi seorang pendengar yang baik, memahami dan suka tolong menolong (dorang cakapla)..hehe

Lima perkara diidamkan, tapi belum lagi tercapai iaitu

1) beli kete n drive sendiri suka2 ati
2) support parents ngan hasil titik peluh sendiri
3) kawen n dapat baby sendiri
4) bela kucing parsi
5) ada keje tetap n best


Siapakah nama pasangan anda?
alamak...macamana nak tulis??? rahsia dulu eh..

Lima perkara yang anda suka dengan tentang pasangan anda:

cepat memahami
comel bila majuk
serius dalam perhubungan
matang n ada perancangan masa panjang
seorang yang besttt

Bila tarikh couple?
couple???

Apakah kenangan manis bersama pasangan?
biarlah rahsia...hehe

Lagu tema cinta?
menatap mata..kekasih halal..baik2 sayang..inilah cinta..(banyak tuh)...

Apa perubahan yang anda ingin lihat pada pasangan anda?
banyak makan agi sampai gemukkk..hehehe

1 comment:

  1. amboi mengata ek psgn awk gemuk..hehe..marah dia klu tau ni...tq jwb tag...ala, nak rahsia lak. takut ada yg kecewa ke klu tau awk dh berpunya...hehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
MyHotComments.com
MyHotComments what i wanna to be..