Follow me..n i folow u..

mari menderma...

ru and amin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

April 15, 2010

rindoo sama kamoo secret garden...

alhamdulilah aku panjatkan syukur kepada illahi kerana permudahkan urusanku....

seketika pandangan mata terarah kepada report yang telah beralih tangan ke lecture..hati ini rasa sayu...sayu yang tidak dibuat2...kenangan dulu terimbas dengan sendirinya...lalu terucap kalimah rindu padamu dalam sendu yang tidak dijemput...aku rindu sama kamu Secret Garden

tidak pernah rasa hati dan rindu ini mati setelah hampir 3 minggu aku pergi..huhu..namun, setiap pertemuan pasti ada perpisahan..ku pohon semoga ikatan ukhuwah ini kekal abadi dalam doa setiap hati2 manusia..

aduh....ayat2 bunga aku da mula dikarang dengan sendirinya...betul sekali bila aku menulis rindu...

semalam tengok gambar2 lampiran kenangan di Secret garden...hari terakhir yang sangat mengesankan...


jamuan perpisahan yang sangat surprise...walaupon kakzu masak spagetti pagi tuh kat umah sewa..siyes..xterpikir pon ada majlis...


kak zu, kak iza, ashir ngan man...antara peserta yang sabar menunggu dif2 kehormat...hehe


kali nih aku join sekaki....huhuhu


majlis perasmian oleh bos dan ucapan alu-aluan oleh en esa..

ha..ni hadiah aku dapat...jeng3..syok...thanks kak ain

petang tuh..lagi sekali surprise bila kak ain n ashir bawa cupcakes ni ke opis...nyam..cake yang sangat cute n sedap...kak ain oder kat cni...hehehe..rasa sangat glemer n spesel...hehehe lagi sekali..


cenderahati lai dari secret garden...kiki


cupcakes lagi..kali nih dihiasi ngan tangan kak zu...

gambar last yang sempat disnap....huhu

n sedang aku feeling2 gambar ni..aku ternampak plak gamba kenangan yang paling aku suka....----->

gambar masa family day kat sungai chongkak...

hepi yang sangat hepi..tanpa rasa bukan2...tanpa rasa curiga..yang ada cuma kasih sayang yang tidak terbelah bagi...gembira yang sangat gembira....walaupun ukhuwah hanya baru bermula ketika tu...

harap sangat segala kenangan ini akan terus bersemadi dan menjadi indah dengan doa2 dalam hati yang suci...

Miss You Myspace Commentssesungguhnya aku sangat rindu saat gembira itu...huhu

2 comments:

  1. ada orang dari secret garden rindu kat kiki, bila tepon tak nak angkat pon, entah merajuk agaknya, ampon maf jikalau orang tu melukai hati kiki,
    bak kata kiki " klu orang tu dah uat taik, sampai bila pon aku akan ingat"
    cian budak tu tak dapat kawan dgn kiki lagi....
    semoga kiki dpt menulis blog mengenai "sahabat" "kenalan" "kekasih or "cinta" perlukah semua tu? mana yg lebih penting....

    ReplyDelete
  2. salam *****...maaflah...bukan masalah taik x taik..tapi kadang2 ada tindakan yang bagi kesan dalam rasa hati..bukan masalah cemburu bagai..dalam persahabatan xde istilah cemburu..pelik jugak da lama xjumpa ***** yang dulu...yang baik sekali...tapi sekarang baru nak datang..gaduh ke?mungkin aku diperlukan jadi orang tengah lagi??..maaflah kalau ngan orang lain aku boleh tolong..tapi bukan dengan dia...kiki minta maaf ye salah silap selama ni ngan *****

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
MyHotComments.com
MyHotComments what i wanna to be..