Follow me..n i folow u..

mari menderma...

ru and amin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

April 8, 2010

sonot nye..

semalam masa ngah xsyok wat report...

tibe2...bagong kol:

bagong: "Jipun, satg aku p kolej ko..ikot kitorang p kangar..pasar malam..pastu deposit elaun ko sekali"

aku: "weh ko bia betol..aku dress bodoh2 je nih..muka serabut dowh wat repot"

bagong: "ala bajek nak pegi dating...pasar malam jela weh"

aku: "a'a eh..abes aku xstandby pape pon..jauh tuh"

bagong: "ala..xde halla..kejap agi aku sampai..standby!'

tutttt..dia letak tipon...

aku??? terus sengeh....dapat jalan2 weh..pastu dapat deposit cek...pastu dapat ngulo sat ilangkan stresss..pastu dapat p pasar malam...hehehe

.........5 jam kemudian...........

aku balik laklok..penat tuh..

last2 aku beli kuih telinga keling ngan rangka ayam...pastu kebetulan ada show ular sawa ngan tedung selar kat sane..memang berbaloi2...ternganga aku tengok mamat tuh men cium2 ngan tedung selar tuh...siyes!!! tedung tu kiut giler dekat2....timbul rasa minat nak bela ular tedung plak satu ari nanti....

pastu bagong cakap aku giler... siot je ko..Animated Pictures Myspace Comments

3 comments:

  1. haha..betul ke ija nk bela ular..akak td nampak biawak kecil kat bilik pemulihan mcm iguana dh menjerit..apatah g ular.

    ReplyDelete
  2. aduh kak...memang kiut ular tuh..hehehe...xtaula kalau ada yang bagi bela..nak jugak..huhuhu

    ReplyDelete
  3. terima kasih atas perkongsiian ilmu dan kata perangsang dari bujang susah..semoga kita sama2 mendapat berkatnya..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
MyHotComments.com
MyHotComments what i wanna to be..