Follow me..n i folow u..

mari menderma...

ru and amin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

June 10, 2010

ABCDEFG

SALAM..

sorila entry kali nih bukan sengaja dititlekan dengan ejaan2 tersebut...
tapi hanya sengaja dituliskan kerana aku sangat ingin sekali jadi cikgu....huhuhuhu
nak mengajar budak2 n melihat result exam mereka...
waduh2 best n seronok sekali...huhuhu
kenapa masih xde jawatan kosong tuk cikgu ganti?????

dah 3 ari aku berjogging dengan sekejapnya(dalam 30 minit) kat bangunan sultan iskandar...
xdela mantap sangat pon..
just lari bodoh2.. tapi semput2 dia jangan cakapla...
boleh plak auntie chinese yang aku rasa dalam 40-an motong aku macam tu jek..
padahal aku start lari dulu dalam setengah padang...
dimanakah aura muda belia aku nih????


malu....
Animated Pictures Myspace Comments


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
MyHotComments.com
MyHotComments what i wanna to be..