Follow me..n i folow u..

mari menderma...

ru and amin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

June 25, 2010

hai sabtu...

salam diari..

lama nye x tulis pape kat sni....sebabnye???
malas pastu bizila...**alasan..
akhirnya sampai jugak ari sabtu....rindu kamoo..huhu

yela dulu ari2 aku duk rehat..
maklumla penganggur terhormat...**yela..
lani taklimat sana..bengkel..latihan lagi bagai...
padahal benda tu kejap jek...tapi penatnya mak ai....macam keje kilang...
ngada2 plak sejak akhir ni....huhuhu

makanya secara rasminya...
aku da x jogging langsung minggu ni....lemak2 berkrim ni apa lagi makin hepi la...
stok2 makanan umah..apa lagi....ari2 kene beli baru....**ada orang tu kebulur jek...

tapi yang syoknya aku dapat kuasa penuh atas kereta bigBoss...
cuma minyak jela mintak ehsan orang ramai...hehe
maklumla elaun xmasuk agi..huhu**kesian dowh ko kak ru..
pagi tadi jek aku dengan beraninya langgar becak..(tanah merah plak tu)...
terus kene sekolah ngan bigBoss....**padan muke hang..

arini plannya...
**aku nak round kawasan2 banci aku....**yela elaun perjalanan aku x cukup kaw2 lagi ni..heheh
**ayah suh basuh kete kat kedai....huhuhu **denda
**teman mak shopping kat HwaTai...** mungkin postpone besok kot..
**belom terpikir lagi benda len...


saje jek aku letak gamba nih..hehehe..macam orang korporat x????..hahaha..dalam bilik meeting weh...

motif amik gamba ni>>>sebabnya ari last tu kebetulannya ter'pakai baju kaler purple tiga2..
dan mereka ber3 adalah antara rakan penyelia....tapi cek paling rapat dengan lagi sorang...indian girl...beliaulah yang banyak membantu aku cari pembanci n berdiskusi bila kene soal...hehe..
tq SOUND..

3 comments:

  1. salam ija...keja mana lani? tahniah dah keja...keja elok2x tau..kutip pengalaman

    ReplyDelete
  2. salam kak..thanks..walaupon keje ni kontrak n kejap jek..tapi banyak benda yang kita dapat belajar..hehehe

    ReplyDelete
  3. bagus..bagus,..keep it up...:-)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
MyHotComments.com
MyHotComments what i wanna to be..