Follow me..n i folow u..

mari menderma...

ru and amin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

June 19, 2010

hapdet!!!!

salam...

nape ntah beberapa ari kebelakangan ni....berat jek rasa jari jemari nih nak wat entry....
rasa macam ape2 jek cite yang bersemadi dalam blog nih...tapi bila pikir2 balik.......
pikir lagi...
pikirrrrr....

ah!!..pedulik hape...
K.A.S.I.H.S.Y.U.R.G.A ni aku punye....suka atilah aku nak conteng pape..
yang penting xlanggar undang2...cukup...

semalam....(19 Jun 2010)...

wah2..kemain agi...aku terpaksa bangun pagi2....ekcelli arini pon sakit2 badan agi....rasa xpuas jek tido...huhuhu...
semalam....pegi umah mak mentua b.ni kat rengit...kenduri cukur jambul cucu mak aku...hehehe...baby boy...mohd hadi putra bin abd. ghani....a.k.a naruto...
suka2 ati jek b.ngah bagi nick name macam tuh.....menurut beliau sebabnya muka dia jepun sangat..mata sepetttt...


mmuah..mmmuah...mmmuah agi...kiss sampai dia nanges..gerrram!!



kelmarin.......(18 jun 2010)

ari yang mendebarkan....family 'abg' aku datang umah...huhu...2 kete lagi...oooppss!!..jangan salah sangka..bukan risik merisik...just berjalan2 tuk mengenali keluarga kedua belah pihak...

alhamdulilah semuanya berjalan ngan lancar...tapi memang seronok n kalut tuk aku...bayangkan pukul 10.30 malam sebelumnya baru tau tentang kedatangan yang tidak dirancang...hehehe...

apa lagi abes kroni2 yang berdekatan dihubungi untuk pertolongan cemas...of course yang jadi mangsanya kak ngah n kak ida(kakak ipar aku)...sebabnya dorang jela yang duk berdekatan....perancangan demi perancangan dibuat esok pagi jugak...beli belah barang yang patot....kemas umah dengan speed 120 km/jam...huhuhu...

akhirnya tersedia ayam masak merah n daging black pepper...wah kemain..macam kenduri jek...hahahaha...petang tu pukul 2.30 lepas solat jumaat..keluarga beliau menjejakkan kaki di teratak kami.....heheheh...makcik kalut ni semakin kalut....hehehe..

sramai 11 orang yang datang..n kami berborak mesra...akhirnya alhamdulillah perhubungan kami direstui....doa2 moga hubungan ini akn berkekalan selama2nya....aminnnn..


ari tuh...(17 jun 2010)


perjumpaan penyelia2 banci (**ekcelli aku da dilantik sebagai penyelia banci untuk 3 bulan)..masa tulah kami berkenalan antara satu sama lain...dan beberapa penerangan mengenai perjalanan banci...

alhamdulilah kami serasi sekali untuk berkerjasama...



..(16 jun 2010)

hujan lebat....misi mengecat umah dijalankan dengan jayanya...tapi xsiap jugak...hehehehe..

abes berwarna putih tangan..kaki n muka aku..pergh...**ni cat umah ke cat orang....
ainul yang xterlibat sangat pon terkena tempiasnya...hahahahaha...

tapi penat dowh...nak basuh cat balik....memang mencabar..mujur bibik kak nana ada...ringan sikit beban aku dan keluarga aku..tq faridah...



****aduh penat plak refresh otak....k.lah nak pegi minum2 jap..**






****jap lagi atin nak datang...xsabar nak dengar lagu :::

burung kakak tua
hinggap di jendela
nenek sudah tua
giginya tinggal tiga..

(lari lirik sket)..hahaha

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
MyHotComments.com
MyHotComments what i wanna to be..