Follow me..n i folow u..

mari menderma...

ru and amin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

July 14, 2010

akhirnya aku....

salam...

wah...arini betol2 kaw tim...cek xtau nak watpe pas balik memantau...
lalu cek makan jemput sambil layan tv ngan ayah....tibe2 mak panggil suh makan durian.....

durian lagi..
.'xpela mak...semalam kakru da makan 2 ulas....terus kene telan panadol malam tadi'
serik.....

n disebabkan cek sorang je tido paling awal malam tadi...mak simpankan sebijik durian masa ramai2 ngah mencekik....."aku tau....ramai yang berdoa aku tolak mentah2 pagi tadi...hehehe"

tapi disebabkan nak amik ati mak...aku p jugak jengah durian tuh....
betol2 anak durian mak simpan...hehehe.....besar penumbuk ayah...hehehe...barula cek berminat sket.....yela kalau durian besaq..jangan harap cek nak makan.....huhuhu


n akhirnya aku makan jugak lagi....



dalam seulas 2 je...yang lain mak abeskan laju2...hehehe...suka aku tengok...sume antu durian kecuali aku, b.li n b.tah.......tu je yang x bernafsu nampak durian...

huhuhu...badan cek da panas nih...janganla demam lagi malam ni....huhuhuu

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
MyHotComments.com
MyHotComments what i wanna to be..