Follow me..n i folow u..

mari menderma...

ru and amin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

July 19, 2010

apa itu SIAL?

Salam..

hari ni betol2 memberikan satu pengalaman baru dalam diari hidup aku....

betul2 sakit kepala bila antara 7 orang pembanci yang bekerja dengan kaw tim n tibe2 terselit seorang hamba ALLAH yang macam mangkuk...

dahla semalam meeting dia selamba bodoh xdatang..henset ilangla..lupala...

dahla aku nak kene submit lusa...fasa 2 da kene start...pagi lusa meeting dengan penguasa...esok nak cek dokumen yang depa da buat...setel elaun lagi..masalah berbangkit..nak kejar due date..nak tolong pastikan depa siapkan sebelum ramadhan...sebab???

aku tau bulan posa nanti dorang mesti penat nak pegi umah orang...xmustahil dorang kene maki kalau tibe2 datang masa orang ngah tido sebab penat...xpon masa orang ngah prepare buka...xpon masa orang duk sibuk nak pegi bazaar ramadhan bagai..beli baju raya lagi...buat kueh raya ke..cat umah ke...

kang suka2 nanges masa bulan posa...makruh plak...aku pon manusia sebab tula aku tau..aku bukan kambing ke ayam ke sampai xtau pasal benda ni...

n tibe2 pagi tadi budak tu cakap aku sial.....boleh???? dahla ko pompuan...

n disebabkan aku rasa betol2 terhina ....
lepas ni segala urusan or masalah antara ko n aku akan jadi urusan pejabat n aku xde masa nak cover line !!!!

mujur minta maaf tadi...tapi aku tau n aku dapat bezakan antara terlepas cakap ngan memang nak cakap...

aku x bodoh>..

3 comments:

  1. ya rabbi...mcm2x...akak dh pernah rasa ms keja dgn swasta dulu..mcm2x adegan..silap2x kwn satu dept leh jd musuh..konon2 nk cover dia...at last kte terkena balik.sabo ye ija

    ReplyDelete
  2. tula kak....walaupon keje kontrak je banci ni...tapi macam2 penglaman dapat rasa....kira 10 in 1....huk3

    ReplyDelete
  3. biasa r tue....yg pnting mcm mn kt nk handle suma prob tue.....

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
MyHotComments.com
MyHotComments what i wanna to be..