Follow me..n i folow u..

mari menderma...

ru and amin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

July 22, 2010

demam banci.??...apakah.....

salam..

alhamdulilah akhirnya aku berjaya demam kali ke 4 sejak berkecimpung dalam dunia banci nih...huk3
xtersangka langsung keje ni tough sangat....fizikal mental....**ko tuh manja sangat kot**
tadi masa meeting penyelia...terkejut cek ada pembanci masuk wad sebab tekanan banci...sampai kene masuk air tuh....terkejut kaw2..

tapi bila aku muhasabah diri tadi sambil cek2 dokumen dorang *actually tula penyebab utama demam aku kali ni**...sambil2 tuh ter'hashum!" berkali2...

baru aku tau xkire korang sebaya aku ke...2 baye ke..tue bangka ke....memang perangai korang xubah macam budak darjah 1....bila korang xpernah cuba untuk fikirkan perasaan orang laen...bila bajet pandai sebab ego...bila buat keje asal siap ..bila x ambil kira aspek kesempurnaan **xterpk ke setiap keje tu penyumbang rezeki masuk perot**

Tapi tadi bila aku betol2 pening...tibe2 aku leh teringat pepatah 'what goes around come around'....maybe masa aku kecik2 dulu...aku selalu wat keje umah macam tu kot...sebab tu bile besar orang wat keje umah macam tu balik kat aku...huk3

**eh ko ni k.rue ek....baru orang tua da xtahan..kate nak jadi cikgu sangat...**
...tula kirenya banci nih praktikal je kot sebelom aku jadi cikgu yang disayangi......cewah....

'haccchum!!"

1 comment:

  1. cite psl banci teringat mesej banci tadi di hp..suruh bekerjasama....:-)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
MyHotComments.com
MyHotComments what i wanna to be..