Follow me..n i folow u..

mari menderma...

ru and amin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

July 2, 2010

takotttt...

salam...

tadi aku termemandu dengan berbahaya sekali...
masa tuh wat pantauan kawasan banci kat pasak...
n aku masih takut2 tuk mendrive...
sedangkan waktu tuh belakang aku ngah jem....

aaah...xnak pk lagi...
masih rasa menggeletar seluruh ubun2 aku nih...
ggigigigigiiilllllll....

alhamdulilah ya ALLAH!!
kau masih beri aku kesempatan untuk hidup normal sehingga saat ini....

2 comments:

  1. xpe..mula2 biasa la ija..lama2x ia akan jd ok..akak pn pernah excident 2-3 kali dah.krn semua2, menjadikan kte lbh berhati2x..

    ReplyDelete
  2. thanks akak...rasa cam fobia plak...tapi kene drive jugak...huhuhu

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
MyHotComments.com
MyHotComments what i wanna to be..