Follow me..n i folow u..

mari menderma...

ru and amin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

August 18, 2010

Dah MalaS....

salam...

huhuhu...beberapa menjak ni pikiran aku buntu laaaaa...
last2 aku malas nak pikir pape..
tapi bila xpikir pape...penyakit blur aku ni makin kronik....
kadang2 secara xsengaja menyakitkan ati orang lain...
dan secara otomatiknya mengurangkan pahala orang yang sakit hati...huhu
abes tuh..aku nak wat macamana???????

sekarang ni aku dah malas...malas nakkkk:::

>>nak makan....kejappp je rasa nak kenyang...perut aku pon da malas nak hadam makanan agaknyee...

>>nak tido...asal nak tido je rasa pening sampai nak muntah...menyampah sey...
buktinya sekarang...aku wat entry nih pukul 6.32 pagi...sebab???aku memang xleh tido...huk3

>>nak tengok tivi...memang malas...lagila citer pape ntah yang pelik2 sekarang ni...tekak aku nih just leh terima cite terminator, CSI, Lost, Oprah ngan The Biggest Loser...yang len..rasa macam pening2 lalat gitu kalau layan...**eh,.cite2 agama memangla kene layan..aku join jugak ngan BigBoss..
.

>>nak wat entry baru....tapi kalau korang pasan..ari2 aku apdet...aku pon heran..hipokrit sey..

>>
nak bebel or wat meeting lagi..dorang bukannya nak datang ngan gembira...nih datang ngan rasa terpakse..bek aku mesej jek...

>>
malas nak keje kerajaan...tibe2 aku rasa macam ape jek yang aku pertahankan sangat nih...nak keje kat Kota Tinggi jugak???..adoi terhad sungguh pilihan aku..sebab tuh susah nak maju...**baru pasan.huk3

>>
malas nak jalan2...**eh ko bia betul kakru...siyesss???

>>malas nak cakap banyak..korang nak caye ke xnak...terpulang...huk3

ha..tengok sekarang ni pon aku da malas nak tulis benda len....maknanya entry nih sampai cini jelah...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
MyHotComments.com
MyHotComments what i wanna to be..