Follow me..n i folow u..

mari menderma...

ru and amin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

August 16, 2010

SuRat dari 'AINUL'

SALAM...

hehe..nampaknya entry kali nih aku tujukan tuk seseorang..
pembaca setia belog K.A.S.I.H.K.U.S.Y.U.R.G.A...

Sebenarnya kejadian nih berlaku puasa ke 4 ari tuh....
bukan men lagi dak Ainul ni datang umah....nak berbuka ngan atuk ngan nenek...**kononnya..
padahal beliau tidak berpuasa sama sekali pada hari tuh...

ekcelli ada 2 surat termasuk kad nih...
tektik baik punya nak saiko makcik dia...

surat 1::

makcik yang hari itu makcik masak sedap sangat..

hari ini makcik masak sedap lagi tau. kalau tak sedap ainul pun terima. ainul tengah lapar nih....
***sungguh buku sekali ayat karangan beliau.....untuk pengetahuan kalian.. beliau baru jek darjah 1**

sebelum aku sempat men'sound' beliau dengan ayat:::

amboi bodek makcik nampak...ingat makcik nak caer ke??dahla xposa..xmalu eh ngan botak??

laju2 beliau menyelit...

jap2 makcik!! ada sesuatu lagi ainul nak bagi...hehehe..mesti makcik suka...**kata beliau dengan konfiden

apa dia..saje kan...len macam jek...bla bla bla....n aku macam nak terus bebel lagi..sebab kepala ngah pening.....tup!!

jeng jeng jeng..nah ni khas untuk makcik....

**aduh kabur la pulak***..ok2 aku salin balik....

selamat pengantin baru makcik dan abang amin...

pergh lepas tuh aku terus sengeh.....oo pandai eh ainul......

n terus aku bagi beliau makan bubur lambuk masjid yang pak Andak bagi tadi...hehehehe

p/s::: rasa terharu bila respon family semua baek punya...doa semoga apa yang dirancang berjalan dengan lancar.....AMINN...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
MyHotComments.com
MyHotComments what i wanna to be..