Follow me..n i folow u..

mari menderma...

ru and amin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

September 25, 2010

makan x hengat..

salam...

pergh geram jek...arini leh kak mas masak bukan2...
ikan pari bakar + sayur goreng + sambal belacan + petai....
aku dah banyak kali halang.....
"janganlah!! kakru nak diet""...pergh satg dia jawab..
"dietla jelah..xpayah makan.apa susah.""..tergamak kan beliau jawab macam tuh.....
sabo jek....last2 ambek ko 2 pinggan nasi aku bantai....betapa aku rindu nak mampos kat en petai...
kenapalah mereka xnak mengerti..cewah....**eleh alasan giler panjang..**
malam ni plak nak wat soto....korang geram x jadi aku????huhu
nantilah esok aku diet balik...hehehehehheheehhehe

aduh susah no nak diet..macam2..
xkuat pegangan langsung!! ko kakru...berbual je bunga2...
nak langsing macam ziana zain kunun!
boleh blaaa..

esok ingat nak bejalan2 sket...
da lama x bejalan....dudukkkk jek....
lenguh da usus2 saraf kat bahagian kaki nih....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
MyHotComments.com
MyHotComments what i wanna to be..