Follow me..n i folow u..

mari menderma...

ru and amin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

September 2, 2010

makin berisi ke posa ni???

salam...

pagi tadi bangun je tido aku terus rasa sakit perut yang amat...sampaila sekarang...
xtaula penat seh sakit2 ni...**bersyukur awak tu xsakit kronik...
alhamdulilah...

tadi masa meeting terakhir banci..rasa hepi yang kaw2...siyes!!!
tapi terbantut bile tibe2 sorang pembanci bersuara...."Jah!! aku tengok ko ni makin nak abes posa makin berisi..ko bia betol..""pergh sentap!!

..balik je terus aku telek muka aku..badan aku...sume la...***xde la berisi sangat...bese jek...**

hmm..aku makan apa r???....kulit2 ayam ni aku da xlayan...manis2 aku da kurang...nasi pon da limit2 kan....xdela aku melantak sampai lebam macam dulu2.....makan sikit2 jek....**tapi lama...heheh

buktinya yang wat aku makin konfiden tahap gaban....bila....
uish..nak terus terang ke???..
aish...kantol...>>>hmmmm...xpe r..cakap jela.....

bila ari tuh masa aku cek kolesterol...berat aku telah dikenalpasti sebanyak 60 kg...sentap!!
oppps...jap belom abes....
pastu 2 minggu lepas posa....aku timbang lagi...
masa tuh tibe2 berat aku jadi 55 kg....hebat!....hebat x??..** yeje**

siyes..pastu semangat aku makin berkobar2 tuk makan sket....tapi apesal dorang cakap aku makin bulat?????...

why?????!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
MyHotComments.com
MyHotComments what i wanna to be..