Follow me..n i folow u..

mari menderma...

ru and amin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

September 3, 2010

yEsS!!

salam...

pagi tadi siyes aku xde mood langsung nak wat pape...kalau boleh nak tido jek...
pastu tengok tivi...pastu xpayah pikir pape...

tapi disebabkan arini ari last tuk aku gna kete ayah...makanya aku terpaksa setelkan sume perkara banci yang masih sangkut2...

so, pagi tadi pas balik pasar...terus aku tido jap....lepas zohor jek...terus siap2 gerak p kutip claim dak2 pembanci...kumpul dokumen2 banci yang lebih2....kumpul id banci...pastu terus bawa p pejabat daerah....masukkan barang2 kat dalam stor...p jumpa kerani akaun..setelkan claim bulan 8...pastu lepak gebang2 jap dalam sejam dua..

sebelum balik umah....lepak umah b.ngah jap.....**maklumlah ari last pegang kete**...borak2 bincang2 sket pasal benda pelik2...tengok kueh raya...plan nak jalan2 besok..( nak shoping moping kat pasar larkin plak)..**xleh handle...siap pesan kat b.ngah prepare wet lebih...nak utang..huhuhu***..pastu dalam pukul 4.30 barulah aku gerak balik....

tibe2 masa ngah syok2 tekan minyak....hmmm..benti japla kat stesen minyak...saje nak usha ATM...da ada rezeki ke blom....kalau xde...mujur da pesan siap2 nak utang...hehheh

satg pas je aku masukkan no pin ****** ....tekan function semak baki.....tibe2!!...keluar baki anda RM *,***.**.....terkejut aku sorang2....terus sengeh dengan riang nya sambil laju2 tekan function pengeluaran wang...ALHAMDULILLAH...akhirnya ada jugak aku duit poket sendiri tuk kenduri....hehehe...syukur pada mu Tuhan...

terus aku jalan laju2 naek kete...pastu drive sederhana laju balik umah sambil sengeh n ucap syukur....sampai umah terus laju2 gtau ayah n hulur kat mak.....lega!

moga permudahkanlah Ya Allah segala urusan kami di dunia dan akhirat...aminnnn...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
MyHotComments.com
MyHotComments what i wanna to be..