Follow me..n i folow u..

mari menderma...

ru and amin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

November 8, 2010

sedang tidak mempunyai idea untuk menulis2..

salam..

rasanye keje..balik..keje..balik..pastu cuti..balik kampung..deepavali..
dekat 4 hari jugakla aku xmembebel dengan lajunya kat site nih..
serius da xde idea langsung nak cerita apa lagi..

n pagi nih aku gagahkan jugak tangan nak menulis..
sebab aku betul2 rasa mengantuk yang amat dahsyat sekali tuk berehkan tender..
ekcelli minggu ni aku mengalami sikit sindrom ketakde'an mood..
tapi xdelah serius sangat sampai xleh nak gelak langsung..**agak2la**

tapi ada sesuatu yang betul2 ngah membanjiri saraf2 otak..
sampaikan kalau tido pon mimpi pasal benda nih..
xsyok r macam nih..
tapi bukan salah orang len pon..
salah diri aku sendirik jugak..
sape suh xnak planning awai2..
dulu hang p blajaq strategik planning pasaipa..
kalau benda kecik lagu ni pon xdan nak hendel..**membaziq yuran jah**



hmm..macamanalah aku nak survive sampai akhir bulan ni ek??

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
MyHotComments.com
MyHotComments what i wanna to be..