Follow me..n i folow u..

mari menderma...

ru and amin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

December 8, 2010

HaPpY BirThDaY yang ke 24 untuk saye..









salam..

alhamdulilah..
dengan banyaknye ranjau duri dalam life aku ni..
akhirnya genaplah usia aku 24 tahun..
hehehehe..
**rasa macam muda lagi gitu**..ceewah

semalam the birthday girl status = tawa dalam tangisan
sebab???....ada sikit2 gado sama itu incik tunang..
tapi malam2 suda kasi baik2 balik...xda baik merajuk lama2....
hehehehehe....

gift dapat dari en. amin..my feveret shoes from fabiano ricco...

terus pakai p opis arini..hehehe



sarapan pagi....di sponsor oleh uncle JOe restoran...**ntah tibe2 pagi besday tuh dia bagi free saja ***~~macam tau2 jek~~hehehe

lebih kurang macam nila nasinya **ehsan dari uncle google**


lunch disponsor pulak oleh en. Hafiz lepas meeting kat SUK...kat Mcd...n macam bese mcChicken ngan sundae...hehehe...dah tu jek aku reti makan kat mcd...huhu...

pon dari uncle google


tibe2 the surprise things...akmar, kak ct, ct n aya letakkan barangan ini dimeja sejurus lepas balik meeting:::


saspen jugak tibe2 dapat surat rasmi...huhu

satg rupanya the sweet wish...

n the cute cake...comel sangattttt

gift from my opismet..


n saje nak selerakkan meja i...hehehhe


n lasttt...


the birthday girl with the bajet muka...hehehhe

p/s: pelik la..same macam tahun lepas...aku pakai baju kaler pepel jugak....memang xrancang langsung...nampak sangat aku ni sebenarnya minat kaler pepel kot..bukan teqois kot..eh yeje..teqois pon aku minat..tapi aku xde baju kaler teqois pon...eh mana satu nih....ishh..jiwa kacau betolll...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
MyHotComments.com
MyHotComments what i wanna to be..