Follow me..n i folow u..

mari menderma...

ru and amin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

December 9, 2010

status: my age today is 24 years and 2 days



salam...

aku xtau kenapa aku nak jugak kire umur aku tiap2 ari...
rasa macam makin bergerak ari tuh rasa semacam gitu..huk3
arini aku pakai jubah kaler itam ngan tudung itam...
siyes xpenah2 aku pakai macam ni selama nih...
**wah2 hang kakru nak wat saspen ape...***len macam jek

xdela...saje jek...janganla duk pikiaq cek ni duk merapu melalut pape ntah pagi2 jumaat nih....
just nak share n cuba something baru yang before2 ni aku jarang buat...
seperti:
  • sebut nama penuh saya setiap kali bercakap pada diri sendiri**Rukijah Bt Kassim**

  • pakai kaler baju yang jarang aku pakai **ni x..asyik dok pakai baju sama jek**huhu..cek ni bukannya banyak baju**sila ambil perhatian ye en amin

  • kurangkan makan fastfood pelik2 ni ya...kalau nak makan pon busuk2 sebulan sekali jek....

  • nak deco n tacap2 sket kete cek kasi ada rupa kewanitaan gitu..

  • tingkatkan mutu keje yang macam hampeh ni...cik Rukijah..awak kena banyakkkk bertanya ye kalau xtau..

  • pastu jadilah anda sebagai seorang yang tenangggg..tenterammm..relax....matang...positifff.

alamak...lambat plak aku taip arinih nih...k lah...waktu keje pon da start..marilah kita beramai2 bekerja dengan rajin arini....

jagalah hati kita n hati orang yang tersayang..berhati2 bila berkata2...

p/s:: pesanan arini tuk myself

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
MyHotComments.com
MyHotComments what i wanna to be..