Follow me..n i folow u..

mari menderma...

ru and amin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

January 17, 2011

IsNin Yang Hening..

Salam..

semalam aku drive lagi sorang2 balik KL dengan xde perasaannya..
mengantuk tuh macam xsangatla...sebab:

i) pikir macam2 dari Hospital-mak-ayah-family-cinta-Rumah-Keje-Umah Sewa-duit-kete-tender-bank-meter kete-makan....sumelah sampai xsempat nak summarykan sampai arini..bila jejak umah...aku sambung pikir lagi sampailah aku dengan rasminya tertido mampos sampai xbukak kipas..

ii).b.li bagi aku guna MP3 kete beliau..so, bolehla aku layan lagu2 jiwang tanpa batasan line yang terhad disekitar kawasan-kawasan tertentu.

iii) aku da xpayah pikir pasal makan sebab aku da tapau makanan siap2 dari umah...so, bila lapo aku makan jela sambil benti kat mana2 tanpa kerisauan untuk turun kete sorang2.

pastu tadi pagi masa nak pegi opis..memang perasaan tu da xde...
cuma agak bizi sikit cover keje2 lama yang tertunggak last week....plus keje2 baru yang xsetel2...
kene plak dapat news..my mum memang xleh run normal operation due to tekanan darah tinggi yang still xmenentu...sampai urat mata rosak...pastu dapat tau yang makcik (adik mak) aku kena strok pagi tadi....tekanan darah tinggi jugak....

Ya Allah!..kuatkanlah iman dan semangat kami....

n malam ni aku sengaja balik lambat...kebetulan still ada oopismet yang stay...ntahla....sometimes tempat keje boleh jadi tempat lepas tekanan yang selamat...walaupon tekanan selalunya bermula kat situ..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
MyHotComments.com
MyHotComments what i wanna to be..