Follow me..n i folow u..

mari menderma...

ru and amin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

March 21, 2011

hEPINYE Bila tengok senarai checklist da banyak terisi...

salam..

alhamdulillah cuti Jumaat lepas betul2 sangat membantu memperlicinkan proses bukan2 nih...
Jumaat tuh bermula dengan perjalanan pagi ke TTDI JUST tuk tukar balik postpaid Maxis ke prepaid n tambah line Celcom...**sempat lagi**
n kebetulan ter'lalu dekat Masjid At-Taqwa..
terus drop jap untuk ambik sijil kursus kawen.....**setel 2 keje**

n sementara en amin solat Jumaat..
n menanti waktu appoinment untuk HIV test kat poliklinik Kelana Jaya..
kitorang drop kejappp kat Secret Garden..melawat SG Shop...tapi tutup....isk3..
tapi dengan advance nya kitorang dijemput masuk terus kat dalam opis...ngeh3..

waktu 2 jam solat Jumaat tuh...
abes aku ngan Kak Ain selongkar segala bagai barangan Secret Garden tuk kawen....
GILE cantik!!!....
idea Bunga telur
(dengan Losyen Secret Garden mini (tukar ngan telur)
....
terus aku nakkkk sangat...
duk renungggg jek bunga telur kat SG Shop tuh dengan penuh harapan...
sampai jek en.amin balek..laju2 minta persetujuan beliau...
YES!..proceed..**lampu hijau**meowww.

lepas tuh tanpa segan silu...aku order lagi design mas kahwin n cincin...
dekat sebulan duk pikiaq idea xkuar2 jugak...
sekali masuk kedai SG hambek idea aku terus ada....***setel 2 benda***

lepas jek HIV test yang gile mendebarkan...**alhamdulilah xde pape**
kitorang terus gerak p Puchong...Gedung Kad Kawen..
dekat 3 jam duk telek2 design....**design asal adik Hirda ngan design impian aku tah kemana2**
tibe2 tukaq plak design kedai...hampeh!.**.en amin cakap malas nak layan ...tebiat memang da macam tuh..**.sengal!..hehe..tolonglah berubah wahai diriku..
sebelum start azan maghrib, terus aku wat final decision..
n sebelum teruskan perjalanan balik....
singgah jap kat masjid Puchong yang sangat cantik...**kat atas air tuh...**sangat syahdu n terpana...


n malam tuh..tibe2 aku rasa macam xleh tido...xpuas ati jugak tuh ngan design kad.....aiiiish....

ok2..kalau nak tengok design hantaran Secret Garden...klik benda nih....
cantik

2 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
MyHotComments.com
MyHotComments what i wanna to be..