Follow me..n i folow u..

mari menderma...

ru and amin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

March 15, 2011

pencarian Doorgift...

salam,

sebenarnya da lama sangat terpikir idea nih..
doorgift untuk tetamu??
arituh cari sejadah2 kecil kat kota..tapi harga paling sikit dapat 3.50..
bayangkan kalau kena 100 xke aku da abes 350 macam tu je..
pastu kononnya nak servey kat myden...**maklumla orang cakap barang borong kat sana murah2**
tapi benda yang sama around RM8..gile mahal..**lagi sekali bajet aku larii**

the second doorgift khas untuk kanak2..
xtau bila aku mimpi..
tapi tibe2 nak sangat bagi Lollipop yang cute n warna warni tuh kat budak2..
setakat ni da 2 quotatation lollippop aku mintak kat supplier..
yang 1st palling murah RM0.80 kat 15 gm..keckk je macam gula2 hacks..
yang 2nd quote still tunggu emel...lollichocs...
macam2 corak n kaler yang sangattttt kiut...harga pon around 0.80 untuk saiz S..
***aissssh...pening seh..gula2 pon ada saiz macam baju***susah betul aku nak bayangkan...
tapi keputusan hanya akan diumumkan selepas aku betul2 dapat kepastian mengenai saiz n harga rundingan berpadu....
kalau still in bajet..proceed...kalau x...CARI lagi!!..huhu

doorgift ke 3...
kuih bahulu pahang...siyes....
semenjak kejadian 3 tahun lepas..
abang aku dapat hantaran bahulu bentuk ikan yang sangat sedap..
terus aku tanam niat tuk buat doorgift kuih bahulu tersebut..
alhamdulillah..already ordered....meow!

pastu.....
paper-paper bag bagai...
xtau nak amik design macam mana...
keliru identiti tema jappppp...sume kaler cantik menarik...


hmmm...
nak mintak tolong sape ada terjumpa sejadah kecil yang murahhhhh n lollipop murah tolonglah saya...huuhu///plisssssssssssss

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
MyHotComments.com
MyHotComments what i wanna to be..