Follow me..n i folow u..

mari menderma...

ru and amin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

April 11, 2011

aaargh aku xde idea!!..buntu

salam ..

da dekat 2 jam aku duk klik2 abang google..
makin pening..
design apakah untuk baju nikah nanti??
omaigod tunjukkanlah daku jalan kebenaran...

tapi sejak cite nona semalam..terbayang2 dukk baju nikah sarah raisuddin..
sangat gojes..
lagila kebetulan tema nikah aku pon peach jugak sikit2..
ooh besstnye....beadings bunga2 dia sangat lawo gile..

hmm..kalau aku pakai macam ni..gojes x?..meow

tapi aku just ada satin putih 4 meter n lace peach soft ni 2 meter...schiffon xdak lagi...ok2..aku xde bakat kreatif...solution????serahkan je pada mak andam....pandai2 la dia ejas berdasarkan tema dan syarat yang akan ditetapkan nanti...ngeee..

untuk tema sanding pulak....

ok2..sebelum kalian salah faham..design baju elyana ni kuang giojes dipandangan mata...tapi the colour nampak sangat gojesssss..like sangat kaler natural macamm ni..xterlalu terang benderang bagai....tambah pulak dengan make up ni yang sangtttt lembut n natural..**pengsan!**

kesimpulan???design...>>>da nampak kat majalah pengantin...so, koyak jela n terus bagi kat mak andam..pandai2 dia oter berdasarkan keadaan sekeliling....

tapi majlis aku warna warni..bunting je da macam cite katun..patutkah????
tapi xkire....da lama jatuh hati ngan design paten tuh...lagipun suka sama suka weh ngan en.amin...cukup!...ngeh33..pastu kad kawen tibe2 warna pink light...boleh???..xkire..da nak final draft pon...

bunga2 telur kaler gold maroon...ntahla berdasarkan imaginasi aku...warna champagne boleh naik dengan gold...betul ke????**was was**

jujur!!!..adakah tema aku pelik n sangat xkena????

ok teruskan kepada pelamin..

ini dia....

atau

dan atau


ok2..setuju saya sangat tamak..sume design ni nak...tapi faktor rumah kena amik berat...hmmm..

1) dalam rumah kecik..so, pelamin akan letak di beranda...**beranda pun kecik**sebab tuh pilih 1 frame pelamin je..

2) rumah da cat kaler hijau sejak azali...sebab tuh nak pelamin putih...otomatik matching..
**ayah da xpayah cat lagi tau**

3) perasan x persamaan antara ketiga2 gambar tersebut adalah jambangan bunga yang sangat over, penuh, padat n hanya terdapat dalam warna putih n merah..so, maknanya**WAJIB ada**

4) lagi satu persamaan..kerusi couple..nge3...xnak berjauhan..bialah gugup bersama2...
**rumatik kunun**


hmm...adakah impian ini akan dapat aku kecapi..??huhu..xsempat nak jumpa borak2 ngan mak andam lagi..sangat risau..kot2 da ada orang cop tibe2 peralatan2 di atas...apakah perasaan aku nanti??????huhu

tunggu sambungan seterusnya....14 dan 15 hb ni aku da apply cuti..HOORAY!!
so nak balik kampung..

1) jaga mak (baru operate selaput mata hari ni)...**semoga mak cepat sembuh n boleh tengok macam biasa...amin..)

2) setelkan tok kadi terus...( still tunggu borang2 en.amin)..semoga beliau berjaya setelkan cepat.....**pray for you**

3) discus dengan mak andam tentang tema weds.+ tempah baju nikah n sanding + fitting baju outdoor n studio siap2...3 in 1..

4) mesyuarat family..( pembahagian kerja n talian dibuka untuk sesi sponsor)..nge3...mintak2la ada yang sukarela...aminnnnnn


p/s:: tibe2 idea aku macam banyakkk

3 comments:

  1. akak rs better baju nikah buat kurung moden..jd leh pakai semula after dh nikah..klu wat mcm sarah tue....x tau lak ok ke tak lps dh hbs majlis..

    klu nak gabung warna ...better kontra, br naik..cuba cr match colur maroon ( dh soft simple )..cr 1 lg warna yg naik sikit (garang)..br ok.

    ooo..ada pelamin ye? xpe, sekarang lbh mudah amik pakej dr buat...akak ni nak simple..tu yg buat...mls nak amik pakej..

    pepun kerja, sila wat pembahagian tugas sehari sebelum majlis berlangsung...biasanya yg org selalu lupe...part melayan tetamu ble kelaurga mentua dtg....buah tgn utk mentua bw balik lps kenduri mesti dh sedia bekal...& jgn biar keluarga mentua balik mcm tu je smpi xde org yg iringi balik..

    Ini adalah pgalaman yg dh jd pd se1 shbt akak..pepun di atas hanyalah my opinion k.

    selamat wat persiapan eija.

    ReplyDelete
  2. Salam kak,

    thanks kak,
    untuk baju nikah memang da plan wat baju kurung moden je..senang nak pakai bila2..tapi beadings2 memang cantik kan untuk naikkan seri...huhu..geram tengok baju sarah ni...mak pon da pesan jangan wat baju over3...hihihi

    saya pon still pk lagi untuk doorgift..huhu..xde idea..

    tolong saya kak..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
MyHotComments.com
MyHotComments what i wanna to be..