Follow me..n i folow u..

mari menderma...

ru and amin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

April 5, 2011

pergerakan persediaan SLOW..apakah??

salam,

alhamdulillah....
1st draft wedding kad dah sampai kat kotak emel aku..
ada sikit kesilapan doa n ejaan nama...**standard kot**
tapi till now aku xde p balas2 lagi emel kad kahwin..
macam rasa something...

pastu benda pelik2 lain macam doorgift..
ntah kat mana aku dapat hidayah..
xperlu kot aku membazir gile2 tuk doorgift...
memadailah boleh bagi seikhlas hati...
so, yang wajib2 maca bahulu n coklat dulu kot aku pk2 kan...
yang len2 nanti kot2 balik kampung kang ter'eksaited' balik..
akan kuteruskan perjuangan ini!!!

hmm..lani disebabkan apa ntah...
aku da jadi the primary runner tuk department...
wah...sampai xsempat lunch..
dasat!
tapi the best things is semangat aku makin membara..
mula pk schedule kerja..
disiplin masa n laen2...oops!..sebab tu kot persediaan kawen ke tepi jappp...
lambat lagi kot....2 bulan lebih...
ntahla..selagi tok kadi xsiap...prepare pon macam nak xnak....riso yang membara!

n paling besttt lagi!
da boleh tepek gamba dalam belog...YES!

so, sebagai permulaan, gambar yang nak diletakkan ialah........


***STaY cUtE***...senyum selalu k..walaupon rasa gundah...sebab kadang2 kita boleh tipu diri kita....**CoMe On KakRu u'Re HaPpY GiRL****

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
MyHotComments.com
MyHotComments what i wanna to be..