Follow me..n i folow u..

mari menderma...

ru and amin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

May 21, 2011

already done !!!

salam...


semalam memang gile...hahaha

1) servey rumah......
komen::: lampu tangga xde!
kipas bilik xde
bil penyelenggaraan tertunggak dekat RM 100!
bil air around 1.80 je..ok
bilik air...ok
grail dapur ok
lampu bilik 1 xok
ada dapur wakaf!>>kalau xwakaf pon xpe...uzur nooo

tindakan::: kol tuan rumah...bebel-bebel.....komplen2...

jawapan???memang best:::"ok, ija repair n bayar je sume tunggakan gunakan duit deposit...mana2 lebih dari deposit tuh ija bank in..ok?"

aku jawap:: ok..done! benda kecik pon nak besarkan..
wui sape cakap benda kecik....gile.. aku bayau sewa mahal2 satg kemudahan xperfect..
no way!

2) tempah cincin kawen n gelang...

lokasi?? wah chan...done..design aku tibai je mana2 yang ada...kang masa depan kang kalau nak gadai bukan dia kira design...gile sempoiiii....***wui cakap baek2!..aku xkan gadai weh hadiah dari suamiku...huhuhu..tapi memang sejak azali....aku xreti demand sangat design emas2 nih....asal cukup saiz dah..**

3) book barang rumah:::

lokasi?? carrefour..pilih peti sejuuk...tv n mesin basuh....lain2 nanti kang pas kawen baru rewang kat IKEA...ngeeee3

4) order bunga telur....alhamdulillah...instead of aku melambat2kan pembelian bunga telur..ada hikmah rupanya.....jiran rumah flat aku adalah supervisor kilang wat bunga telur yang supply bunga telur kat Nilai......***gile panjang statement tanpa koma..aku saje nak wat korang paham dengan jelas..***nge3..nanti sape2 nak order boleh je pas kat saye ye....


p/s: geram siot..xdapat publish gamba semalam.....sebab???aku xterpikir pon nak tangkap gamba semalam...hampeh!

1 comment:

  1. bagus, ada perubahan,tp..apa yg best sangat kat IKEA tu? haha

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
MyHotComments.com
MyHotComments what i wanna to be..