Follow me..n i folow u..

mari menderma...

ru and amin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

May 11, 2011

insomnia???



salam..

semalam aku xleh tido....


tapi aku paksa2 jugak mata nih tido....sebab???
**malas nak kena interview bagai ngan housemate pasal persediaan kawen**
tujuan????aku rimassss**nonsense**

kelmarin pon aku xleh nak tido....
sebab????tibe2 hati sayu...apakahhhh????


persediaan yang penuh dugaan dan cabaran...
moga2 bahagia meniti di hujung hari...aminnnnnnn

selera makan aku sangat xmunasabah.....what??
aku rasa nak muntah bila terpikir nak makan nasi.....
tapi waktu2 yang xdijangka tibe2 selera aku leh datang mendadak...
terpaksa makan macam zombie....sebabbbb????
**tibe2 rasa macam da lama xnampak nasi******

ketaksuban kerja yang macam x superbbb....???
aku sangattttt suka sekali bila kerja yang ada banyakkkkk...
pastu aku leh plan elok2......ikut my schedule sndirikkkk....
jangan arah2 or layan aku macam hantu...
just work as team...bukan as tombol pintu.....**ibarat tombol pintu jamban....masa nak masuk jamban bukak elok2...lepas legaaa buang hajat...ko hempas kuat2 macam harrremmm****
so, ....just PLEASE trust my WORK.....BUT if you're going to do it alone.....it's OK....buat sendrikkkk..!!
pastu jangan layan aku macam kuli batak!

pernah xkorang rasa lepas gaji duit macam ada berkepuk2....
tapi bila nak guna..rasa macam...***eh, mana plak duit2 aku ni***
sampai terpaksa mintak duit tunang...apakah??????
aku pon tatau nape jadi gini......****hmmm**

tapi tadi tibe aku tershock sket bila nampak gamba ni:::
actually gambar lama....dalam bulan 2 kot...

rasa macam 1 family......nge3..

komen 1: aku macam makcik beranak 2..
komen 2: amin konon macam tengah merenung masa depan anak2..
komen 3: sebenarnya aku dapat dukung Ilmam xsampai 2 minit pon sebelum Ilmam nanges x hengat.......
komen 4: ciri2 keibubapaan belum meresap sepenuhnya dalam jiwa RUE n AMIN...
komen 5 : tetap nak anak cepat.....ingat!!! panggil ibu abah ok???
komen 6 : kejadian berlaku masa survey rumah... n akhirnya bakal jadi jiran Ilmam jugak....nge3
komen 7 : semasa kejadian..tengah sambut besday Hirda n Kak Nona...
komen 8 : balik je dari sana.....aku merajukkkk gile2 shahdu.....sebab???/rahsia...
komen 9 : makan mee goreng Hirda, Kek kak Shida, kOKTEL Kak NOna n drumstik RUE n AMIN...
Komen 10 : korang doa-doakanlah semoga hubungan kami akan berkekalan sampai akhirat...aminnnn

7 comments:

  1. great baca entry kali ni..akak doakan ija & bkl suami menempuh hari2x yg bkl bersejarah itu dengan 1000 senyuman selalu wp tekanan ttp ada..

    be ceria ye dik

    klik ur nuffnang :-)

    ReplyDelete
  2. tak habis² dgn merajuk nye tu, apa² setiap komen dan pandangan adalah utk mengubah diri kite sebenarnya..

    kita tak boleh menilai diri sndiri..tetapi org lain blh menilai diri sndiri

    ReplyDelete
  3. wah..shah ko dari opis sampai ke belog ko tazkirah aku..nge33..anyway, thanks beb...

    ReplyDelete
  4. betapa tinggi imaginasi dan keinginan ijah..
    k.shida rasa ijah patut jadi novelis or penulis skrip la br betul..heheh

    ReplyDelete
  5. kak shida~~amboi kak shida..sampai jadi penulis skrip tuh..hehehe...cepat xikit glemer..ngeee3

    kak ina~~ thanks kak...doakan kami...banyak beul tekanan...huhu

    ReplyDelete
  6. hehehe ..sori mira sja mencapab kat sini .. hahahaha .. dalam gambar tuh sape ? tunang heh ?

    dah ada tnda2 nak jadi mak solehah lah ! :D

    kawen jangan lupa jemput taw kak kija !

    ReplyDelete
  7. MIERA~~amboi cepat jek dia post entry baru..nge3..amin..mestila kena jemput..hehehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
MyHotComments.com
MyHotComments what i wanna to be..