Follow me..n i folow u..

mari menderma...

ru and amin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

August 25, 2011

WaliMah Dan KesyukuRan..

salam..

alhamdulillah...
seminggu yang rasa sangat thought dah berlalu...
actually touching sangat bile hubby ari2 bagi semangat...n buatkan aku gelak ari2..

tau...sebenarnya dia nak elakkan aku menggelamun n pk sorang2...
tau...sebab dia xnak aku terlalu sedih..
tau sangat.....sebab bila aku terpandang baby orang lain...cepat2 dia peluk aku pegi jauh2...
tengok perabotlah...tengok makanan la....
aku tau...dia xnak tengok aku down..sebab nanti dia pon akan sedih...
sebab tu aku makin sayang dia.....

n alhamdulillah sepanjang tempoh berpantang...
kitorang cuba happy...tibbe2 ter'beli kabinet dapor n tv...
alhamdulillah...istihadhah aku pon x lama....6 hari jek..
n insyaALLAH esok aku da boleh start puasa balik....
n Alhamdulillah sangat2 bile tibe2 dapat bonus raya dari BIT...

suka sangat....tapi kitorang tau..kewangan yang agak thought ni...
xkan nak beraya sakan...cukuplah meriah n seadanya..
tambahan pulak raya ke-5 ni majlis sambut menantu....moga2 semuanya berjalan lancar....



insyaALLAH sambutan kedua kawen aku........macam2 kitorang lalui berdua dalam tempoh 2 bulan ni....
dengan pengalaman baru nak mulakan hidup berdua...kosong..
sampailah sempat bergelar bakal ibu n ayah kejapp..
n insyaALLAH pengalaman tuuh akan kitorang jadikan pengajaran dalam episod ke-2 rumah tangga kami nanti....

tibe2 review jap sambutan pertama....



sampai terbalik2 cover ni...untuk jadikan lipatan kreatifla sangat konon...

masa ni masa tengah hot ..pengantin anak dara gitu..hehe..
pengalaman n pengaruh hidup bujang tu kuat lagi...masing2 dengan ego n pendirian masing2la konon....hehehe..kenangan...kenangan.....


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
MyHotComments.com
MyHotComments what i wanna to be..