Follow me..n i folow u..

mari menderma...

ru and amin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

November 20, 2011

KuNing..

salam..
ok..gambar diatas adalah gambar traffic light " kuning'= means PECUT! untuk pemandu xpaham bahasa macam saye..

sebenarnya teori atau bualbicara kita harini tentang kuning sebab:

pagi tadi tibe2 aku terasa sangattt nak pakai baju kaler kuning....dengan husben2 sekali kena pakse / dipaksa/ terpaksa pakai kaler kuning...alasan???:: matching..sehati sejiwa...romantik...**ok alasan xberasas..sebab bukannya keje tempat sama atau pegi keje sama2...nge3**

n bila tibe2 masuk kete..dengar topik HOT FM..pasal game harimau Malaya malam ni...wah...tibe2 rasa semangat bola kununnya menyerang..**padahal aku anti Bola!...jumaat ari tu pon terpaksa korbankan SUV Crime kat channel 701 !..sebab husben tinggalkan pesanan suh tengok bola n update tuk beliau**:::sebabnye beliau tengah otw balik dari Ipoh...boleh??**


tapi mejik !..sebab malam ni tibe2 aku plak yang over overdos + beriya2 nak tengok bola....
sanggup kot korbankan cite SUV Crime kesayangan aku tuh..

n tibe2 aku rasa:

.....aku da mula berjangkit or berubah citarasa sama macam hasben sikit2..walaupon aku bukannye paham ape kejadah fouls, outside pape tuh..yang aku paham ada Khairul Fahmi ngan Safee Sali..bole????...

lepas tu aku suka makan mee goreng dengan kopok.....hmmm...

2 comments:

  1. patut hangat jer rasa ari nie..semangat kuning melampau2..hehehe

    ReplyDelete
  2. ya..malam ni bakal melihat perlawanan akhir bola.hope sgt malaysia menang...

    salam ukhuwah di my new maya mia baru

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
MyHotComments.com
MyHotComments what i wanna to be..