Follow me..n i folow u..

mari menderma...

ru and amin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

January 5, 2012

2012!!

salam..

cerita ni masa 3hb January..*nak kasi feel update ari2..padahal..harem!**

hari ni memang sangat best..
brekfast pagi tadi sausage roti roll+cheese dengan nugget sausage..**tema hari pertama tahun baru= makanan western??**

semalam...basuh kereta..kemas2 dalam kete...tampal teddy bear dekat dashboard...
**percaya x??ok2 aku sendiri pon xpercaya>>6 bulan berlalu sejak kawen n semalam adalah kali pertama aku vacuum dalam kete**Choii..

n percaya x hari ke 2 tahun baru . aku dah kena ambush dengan mamak kedai makan..bila aku online xsampai 15 minit sambil minum secawan limau suam....aku kena charge RM 1 untuk karen..**boleh??**

n percaya x dalam tahun baru ni aku berjaya siapkan 2 report bertangguh dalam masa 2 hari..**ini satu peningkatan yang 'wow' untuk aku..<(*_*)>**

!
!
!

selang beberapa hari..

hari ni 5 Januari 2012..

aku still sangat motivated**yang semalam xciter plak kau...!**
aku berjaya siapkan list belanjawan 2012 ru n Amin..**boleh??**PENTING ..tanpa list ni aku rasa gaji aku xbermakna..cewahhh...


n cop!
belum habis lagi..


start tahun baru ni..tibe2..tibe2..aku da xmakan TONGKENG ayam..diulangi tongkeng ayam...yang pernah menjadi favourite top 5 aku suatu waktu dulu.. even pun semalam aku cuba2 untuk sembunyi2 makan masa dinner..still tangan aku asing2kan jugak dengan jujurnya keluar dari pinggan!...**aku xpernah terfikir untuk menyingkirkan lemak2 ni dalam waktu terdekat..tapi hidayah kan..sape tau bila akan datang...n alhamdulillah..aku bersyukur aku berjaya kontrol satu-satunya pemusnah masa kurus aku.**

sekarang ni aku rasa life aku lebih bermakna...tahun baru ni aku betul2 nekad untuk say NO to MALAS! LEMAK! MALAS! LEMAK! MALAS! LEMAK!


sekian..



1 comment:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
MyHotComments.com
MyHotComments what i wanna to be..