Follow me..n i folow u..

mari menderma...

ru and amin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

January 26, 2012

bila mulot malas nak cakap..

salam,

time2 lepas makan cengginilah perasaan ngantuk melonjak2...
tapi aku kuatkan semangat xnak tido. nanti gemok..

ingat lagi chinese new year kemarin...xdapat pon layan pantai..isk3
tapi dapat BBQ dalam rumah..
sotong bakar, ikan jaket bakar, ayam bakar, popia basah ngan pau bakar. serta disertai dengan air sankuik oren..menarik..besh.. kaw memang daboom.!

aku memang makannnn je. malam plak layan pizza pasar malam, rangka ayam, kentang goreng.. memang kalau orang cakap aku gemok pon untuk 2 3 arini aku paham.. situasi sangat menggalakkan aku untuk mengikut nafsu serakah yang pape ntah ni.

semalam ngan kemarin...aku memang nak sangat hapdet blog..
macam xbest je tengok entry aku ni x ada latest2 gempak2 punye stori ke hapa..
haremm.. sumpah aku xde idea langsung!..buhsann derr.
mood nak bercerita ceriti macam zaman muda2 dulu tuuh dah hanyut kot dengan perubahan zaman..

tapi arini aku nak share lagi satu idea DIYla kunun....* versi kopi pes *

sumber: http://www.lakelandlocal.com

amik baju burok yang korang rasa memang dah xnak pakai..

potong belah lengan...buang or buat kain buruk..


racik kan hujung baju ni.


tarik sket bagi dia cam berombak2 rinduu.

pastu pakai buat skaf ke hape ke...BESH!

simple xpayah membazir2. KITAR SEMULA je. jimat dan elegance...

selamat hari jumaat... :)

4 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
MyHotComments.com
MyHotComments what i wanna to be..